השר דרעי במעונו של הגר"ד יפה: "מה המכנה המשותף בין ראדין לרכסים?"

    admin2 2 Comment on השר דרעי במעונו של הגר"ד יפה: "מה המכנה המשותף בין ראדין לרכסים?"

    במסגרת ביקורו של השר דרעי ברכסים נכנס למעונו של זקן המשגיחים הגר"ד יפה. בשיחה בניהם הזכיר השר את משל החפץ חיים על ראדין ומוסקבה • הגר"ד יפה לשר דרעי: "שהסיעתא דישמיא תמשיך ללוות אותך" • וידאו

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת ביקורו של השר אריה דרעי היום ברכסים, הגיע השר למעונו של זקן המשגיחים הגאון רבי דב יפה. בפגישה נכח מ"מ ראש המועצה דן כהן. בפתיחת הפגישה אמר הגר"ד יפה בחיוך לשר דרעי: "אתה למדת ב׳חברון׳? גם אני למדתי בחברון.."

    השר דרעי סיפר לגר״ד כי הוא סייר היום במועצה ובדעתו להמשיך לעזור ולסייע לרכסים שהוא מקום של תורה. השר והזכיר את המשל של החפץ חיים, שאמר כי "במפת הגלובוס הגדולה אי אפשר למצוא את העיירה ראדין אפילו לא בזכוכית מגדלת, אבל במפת הגלובוס בשמים את מוסקבה הגדולה לא יראו אבל ראדין תופסת שם מקום גדול בגל הזכויות שלה.."

    השר דרעי המשיך ואמר, "אני אומר אותו דבר על רכסים, היא ממלכת התורה של הצפון, יותר מחיפה, יותר מכל מקום אחר בסביבה, וזה הולך וגדל ברוך ה'. אתם במסירות נפש הקמתם את המקום הזה".

    הגר"ד כהן אמר לשר דרעי: "שמחנו מאד כאשר הרב דן כהן היה ראש מועצה כאן, הוא דאג לכולם". הגר"ד הזכיר בפני השר, כי תמיד צריך לזכור שהכל מונהג מלמעלה, מסיעתא דישמיא. השר דרעי השיב, כי "אנחנו יודעים היטב, יותר מכל אחד אחר שהכל תלוי בקב"ה. אנחנו רואים את זה כל דקה וכל שעה. הגר"ד ברך את השר דרעי ואמר: "שה' יצליח דרככם בכל אשר אתם עושים". טרם הפרידה הוסיף הגר"ד ואמר: "טוב שיש אחדות במקום הזה וצריך לפעול שהאחדות תימשך".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אריה דרעי מנסה לכפר על ישיבתו בכלא. אבל. הוא נשאר מכלוף

    2. 1

      אשריך רבי אריה!